Tuesday, May 8, 2007

Guiness rekord véradásból Magyarországon!!!

Emberek menjetek vert adni. Jómagam '96 óta adok rendszeresen vért, Dunaújvárosban kitüntetett véradó voltam, mivel 2-3 véradást is szerveztem a városban különböző intézményekben. Mostanság rég voltam, mivel közel két évig nem volt taj kártyám, anélkül meg nem lehet. Most visszatérek! Ez lesz ha jól számolom a 36ik alkalom:)

Egy cég (én még az életben nem hallottam róla) a vérellátó szolgálattal és a vöröskereszttel együtt Guinness Rekord kísérletet szervez véradásból. Jelenleg India tartja a rekordot 18 000 véradóval.

"A vér a XX. századtól a gyógyítás nélkülözhetetlen eszköze: nagy a szerepe a különbözô mûtéteknél,kezeléseknél és a gyógyszer gyártásában is. Egy egységnyi levett vérrel akár három élet is megmenthető! Éppen ezért kérjük Önöket, hogy jöjjenek el vért adni a CaliVita nemzetközi véradó napon, és vegyünk részt KÖZÖSEN a Guinness-rekord kísérletben. Hozzák el családtagjaikat, barátaikat, ismerőseiket, hogy minél többen hozzájárulhassunk a rendezvény sikeréhez!"

Részletek itt: http://hungary.calivita.com/document/Felhivas.pdf A kísérelt időpontja most péntek és szombat (Máj. 11-12).

Szóval hajrá, no para a véradás tökjó móka:)

Véradásról részletek: http://www.ovsz.hu/

No comments: