Monday, May 7, 2007

Basszus, megölték Kate-t....

Pedig a kedvenc szereplőm volt az NCIS-ben, jó volt a magyar hangja is. Catlin Todd megszemélyesítője Sasha Alexander volt. Egy vallomással tartozom, szeretem a jó sorozatokat. Alapvetően rühelltem a Dallast, kimaradtam a Jóbarátok első vetítési hullámából, szóval a nagy klasszikusok kimaradtak. A sorozatokhoz való vonzódás a CSI sorozattal kezdődött amikor a Viasat vetíteni kezdte.

A JAG (na meg Katrine Bell:) is nagy kedvenc volt, a CSI különböző mutációi közül a New York jön be leginkább persze a gyönyörű hullámos hajú doki néni a Providance sorozatból:) [ez utóbbit csak random néztem]. Egyébként ha sorozatokról van szó abszolulte kedvenc és koronázatlan király a The West Wing - Elnök emberei. 3 évadot megvettem DVD-n és képes vagyok egy évadot megnézni egy nap alatt (tudom állat vagyok:). Kitűnő karakterek, pörgő párbeszédek, nagyszerű színészi teljesítmény, komoly témák.

Sorozat függésről annyit, hogy soha nem dobnék egy szabadidős programot egy aktuális epizód kedvéért, de ha éppen itthon vagyok szívesen megnézem az aktuális sorozatot:) Ezzel szemben az asszony képes szombat hajnalban felkelni azért, hogy a péntek este az USÁban vetített epizódot letorrentezni. Na, ezt hívják függésnek...:)

No comments: