Sunday, May 6, 2007

Kezdem unni,

a google docs, a blogger post edit és a youtube.com hármasát.

Megírtam a ch24-es postot docs-ban, publikáltam és ki is ment. Ezután akartam írni egy rövid postot arról, hogy sokat írtam-e vagy csak keskeny a szöveghasáb és hosszúra nyúlik a szöveg, mindezt a blogger.com post szerkesztőjében. Na már most, ez útóbbi post headjável megjelent a ch-24es post. Mindeközben szerettem volna egy videot publikálni a youtube.com oldalról. Elméletileg megtettem, gyakoraltilag semmi nem látszik. Tehát a jövőben ragaszkodnom kell a legrövidebb post esetében is a docs használatához.

És akkor a zene: http://www.youtube.com/watch?v=z5kHF4IKgWU

Kelis és André 3000. A backbeat nagyon ott van, Kelis és André hangja csak hab a tortán, a meggy pedig a hab tetjén az, hogy a dalnak van értelmes mondanivalója.

2 comments:

Anonymous said...

Horasz, nem lenne célszerűbb a főzős és az elmélkedős részt két külön blogban folytatni? :)

Horasz said...

Gyakorlatlan vagyok, nem tudom melyikbol lesz tobb. Elgondolkodom az otleten.

H.